Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଶିଶିର ସାହୁ ମନୋଜ

Inspirational

3  

ଶିଶିର ସାହୁ ମନୋଜ

Inspirational

ଲେଖନୀ

ଲେଖନୀ

1 min
237


ଅନ୍ଧକାର ଗୃହେ 

ଆଲୋକ ଲିଭାଇ

ଦିନେ ନୟନେ

କଳାକନା ବାନ୍ଧି

ବସିଲି ମୁଁ ଯେବେ

କବିତା ଲେଖି


ଭାବହୀନ ମନ

ସିଥୀଳ ସର୍ବାଙ୍ଗ

ପେଟ ର ଭୋକ

ସ୍ବଭାଷା ବିତୃଷ୍ଣା

ଆସିଲେ ସରବେ

ମୋ ବାଟ ଓଗାଳୀ


ନଲେଖି କବିତା

ମାତୃଭାଷାରେ

ଲେଖୁଛି ସେବେଠୁ

ଅନ୍ୟ ଭାଷାରେ

ମନରେ 

ମୁଁ ବଡ଼ ହତଭାଗ୍ୟଟି


ମୋ ଲେଖନୀ

ହେଲାଣୀ 

ପର ର ଚାକର

ନିଜ ମାତା ପାଇଁ

ବେଳ ନାହିଁ ମୋର

ମୋ ପରି ସ୍ବାର୍ଥୀ

ଆଉ ଅଛି କେହି କି ?


ନିଜ ଭାଷା ନିଜ ଜାତୀ

ତ୍ୟାଗକରି

ଯେ ଗଲା

ସେ ହେଲା

ବିନାଶ ପଥେ ଯାତ୍ରୀ

ମୁଁ ମୋ ବିନାଶ 

ମୋ ହାତେ କରିବି

ତୁ କିମ୍ପା ଦୌଡୁଛୁ

ମୋ ପଛେରେ ଭାଇ ?


କର କର 

ଉଚ୍ଚ ନିଜ ମାତୃଭାଷା ତୁ

ଲେଖ ଶତ କାବ୍ୟ ଗ୍ରନ୍ଥ

ତୋ କର୍ମ ମାନ ଆଉ

କେ କରିବ କାହିଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational