Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Children

3  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Children

ଖୁସିର ମୂହୁର୍ତ୍ତ

ଖୁସିର ମୂହୁର୍ତ୍ତ

1 min
138



ଲାଗେ ମୋତେ ସବୁବେଳେ ଦିନଦିନ

ସବୁରାତି ଦିଶେ ତାରା ଉଏଁ ତୋଫା ଜହ୍ନ

ଖୁସିର ଲହରୀ ଖେଳେ ଛୋଟ ମୋ ଗାଁରେ

ହସିଉଠେ ତୋଟାମାଳ ତା ବିଲବନ ।


କଅଁଳା ବାଛୁରୀ ପରି ଡେଇଁ ଡେଇଁ

ନାଚେ ଖରା ଆନନ୍ଦରେ ପ୍ରତିଟି ସକାଳେ

ବାରମାସେ ଲାଗିଥାଏ ଓଷାବ୍ରତ

ସଞ୍ଜବତୀ ଜଳେ ନିତି ଚଉଁରାର ମୂଳେ ।


ବାଜିଉଠେ ଶୁଭଶଙ୍ଖ ଘଣ୍ଟିଘଣ୍ଟା

ଟିକିନନା ଶୁକନନା ଖୋଲନ୍ତି ପହୁଡ଼

ଦେବାଦେବୀ ଅବକାଶ ପୂଜାର୍ଚ୍ଚନା

ହୁଏ ନିତ୍ୟ ସମର୍ପିତ ନୈବେଦ୍ୟ ଭୋଗ ।


ବାସିଉଠେ ମହମହ ମୋ ଗାଁ ମାଟି

ପୁଣ୍ୟଭୂମି ଦେବାଳୟେ ଦିଅ ଦରଶନ

ହରିନିଏ ଦୁଃଖଶୋକ ଅବସାଦ

ଉଲ୍ଲାସ ଆନନ୍ଦେ ମୋର ଭରିଯାଏ ମନ ।


ଟୁଙ୍ଗୀ ଘରେ ନିତିସଞ୍ଜେ ବଇଠକ

ଗୁର୍ଜରଇ ସୁମଧୁର ଭାଗବତ ବାଣୀ

ସୁମରନ୍ତି ଦୟାନିଧି ଶ୍ରୀଚୈତନ୍ୟ

ନୀଳାଚଳ ନିବାସାୟ ଜଗନ୍ନାଥ ସ୍ୱାମୀ ।


ଉଛୁଳଇ ହରିନାମ ସଙ୍କୀର୍ତ୍ତନ

ନିର୍ଝରଇ ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ମମତା ମଧୁର

ମିଳନର ମହାମନ୍ତ୍ରେ ଉଜ୍ଜୀବିତ

ମାଟି ମୋର ଦୀପଜ୍ୟୋତି ଆଲୋକେ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ।


ଜନ୍ମଭୂମି ଜନ୍ମଭୂମି ମାଆ ପରି

କୋଳ ତାର ସୁଶୀତଳ ଚନ୍ଦନ ଚର୍ଚ୍ଚିତ

ଧୂଳି ତାର ମୁଣ୍ଡେ ବୋଳି ମଣେ ଧନ୍ୟ

ବିକଶେ ସୁମନେ ବାସ ଖୁସିର ମୁହୂର୍ତ୍ତ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational