Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jesu christ Muduli

Inspirational

3  

Jesu christ Muduli

Inspirational

ଖେଳ ସେହି ରଙ୍ଗ

ଖେଳ ସେହି ରଙ୍ଗ

1 min
249



ଢ଼ାଳୁଛ ଯଦି ଢ଼ାଳି ଦିଅ

ଶାନ୍ତି ସୌହାର୍ଦ୍ଦର ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ

ସୁଝି ଯିବ ରାଗ ବାଗ ।


ଖେଳୁଛ ଯଦି ଖେଳି ଚାଲ

ଭାଇଚାରା ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ

ବିପଦେ ମିଳିବ ସାଙ୍ଗ ।


ମାରୁଛ ଯଦି ମାରି ଦିଅ

ମନରୁ ହୋଲିକା କୁରଙ୍ଗ

ଷଡ ରିପୁ ହୋଇବ ତ୍ୟାଗ ।


ବୋଳୁଛ ଯଦି ବୋଳି ଦିଅ

ରାମ - କୃଷ୍ଣ ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ

ହୃଦେ ବସିବ ସତସଙ୍ଗ ।


ଲେସୁଛ ଯଦି ଲେସି ଦିଅ

ଧର୍ମ ସଂସ୍କୃତିର ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ

ଧରା ହୋଇବ ଜଗମଗ ।


ମାଖୁଛ ଯଦି ମାଖି ଚାଲ

ଦେଶ ପ୍ରୀତି ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ

ମା ଭାରତୀ ହୋଇବ ଭୂସ୍ୱର୍ଗ ।


ଖେଳ ସେହି ରଙ୍ଗ

କେବଳ ସେହି ରଙ୍ଗ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational