ଜୟ ମାଆ ସରସ୍ଵତୀ
ଜୟ ମାଆ ସରସ୍ଵତୀ
ତୁହି ଶ୍ଵେତାଙ୍ଗିନୀ ତୁହି ସୌଦାମିନୀ
ତୁହି ମା ସ୍ରଷ୍ଟାରୂପିଣୀ
ତୋତେ ସୁମରିଣୀ ମୂର୍ଖ ହୁଏ ଜ୍ଞାନୀ
ତୁହି ମାଆ ବୀଣାପାଣି
ଧିରେ ଯାଏ ଶୀତ ଆସେଯେ ବସନ୍ତ
ବହେ ମଳୟ ପବନ
ବସନ୍ତ ପଞ୍ଚମୀ ସର୍ବେ ଏଠି ଝୁମି
ମା ଙ୍କୁ କରନ୍ତି ଦର୍ଶନ
କବି ଲେଖେ ଭାବି ସାହା ମା ବାଗ୍ଦେବୀ
ଶବ୍ଦ ଖଞ୍ଜି ଦିଅ ନିତି
ହୁଅନ୍ତୁ ଉନ୍ନତି କଳାକାର ଏଠି
ସାହା ହୁଅ ସରସ୍ଵତୀ