ବାଣୀ ଆବାହନ ବାଣୀ ଆବାହନ
ତୁହି ମାଆ ବୀଣାପାଣି ଧିରେ ଯାଏ ଶୀତ ଆସେଯେ ବସନ୍ତ ବହେ ମଳୟ ପବନ ବସନ୍ତ ପଞ୍ଚମୀ ସର୍ବେ ଏଠି ଝ ତୁହି ମାଆ ବୀଣାପାଣି ଧିରେ ଯାଏ ଶୀତ ଆସେଯେ ବସନ୍ତ ବହେ ମଳୟ ପବନ ବସନ୍ତ ପଞ୍ଚମ...
ବୀଣାପାଣି ଙ୍କର ବୀଣାର ଝଙ୍କାର ମୃଦୁ ମୃଦୁ ତାଳେ ଝଙ୍କୁରୀତ । ମୋ'କଲମ ସ୍ରୋତ ବହେ ଅବିରତ ... ବୀଣାପାଣି ଙ୍କର ବୀଣାର ଝଙ୍କାର ମୃଦୁ ମୃଦୁ ତାଳେ ଝଙ୍କୁରୀତ । ମୋ'କ...
ବଳାହକ, ମାନ- ଭଙ୍ଗ ଚଉତିଶା ବିଶେଷେ ରୂପମଞ୍ଜରୀ, ବନ୍ଧକାବ୍ୟ ସାଥେ ବ୍ରତ ନାରାୟଣ ବିସ୍ତୃତ ଶୋଭାବଲ୍ଲ... ବଳାହକ, ମାନ- ଭଙ୍ଗ ଚଉତିଶା ବିଶେଷେ ରୂପମଞ୍ଜରୀ, ବନ୍ଧକାବ୍ୟ ସାଥେ ବ୍ରତ ନାରାୟଣ ...
ତବ ପାଦପଦ୍ମ ଶୁଭ୍ରକାନ୍ତି ବେଶ ତ୍ରୀପୁରେ ଅର୍ଜିଛି ଖ୍ଯାତି ପାଦରେ ଅଳତା କଟିମାଳା ସୂତା ଗଳାରେ ମୁକୁତା ... ତବ ପାଦପଦ୍ମ ଶୁଭ୍ରକାନ୍ତି ବେଶ ତ୍ରୀପୁରେ ଅର୍ଜିଛି ଖ୍ଯାତି ପାଦରେ ଅଳତା କଟିମାଳା ସୂତ...
ବେଳାଭୂମି ବାଲି ତୋଳୁଛି କେତେ ବାଇଆ ବସା ସାରୁ ପତରରେ ଆୟୁଷ ଆଙ୍କେ ଆଶା ଭରଷା । ବେଳାଭୂମି ବାଲି ତୋଳୁଛି କେତେ ବାଇଆ ବସା ସାରୁ ପତରରେ ଆୟୁଷ ଆଙ୍କେ ଆଶା ଭରଷା ।