Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr. Rajib Lochan Panigrahy

Comedy Action Inspirational

3  

Dr. Rajib Lochan Panigrahy

Comedy Action Inspirational

ଜନ୍ମ ଦିନ

ଜନ୍ମ ଦିନ

1 min
184


ପ୍ରତିଟି ମଣିଷ

ଏ ଧରାଧାମେ

ନିଶ୍ଚିତ ଜନମ ହୁଅଇ

ଜନମ ହୁଅନ୍ତି ଏଠି

ଦେବତା ହେଲେ ବି |

ଜନମ ଦିନଟା

ଅଟେ ସ୍ମରଣୀୟ

ପ୍ରିୟ ଜନ ଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ

ବଡ ହୋଇ ଛୁଆଟିଏ

ନାମ ଅରଜିଲେ

ଜନମ ଦିନକୁ

ପାଳନ୍ତି ଅନେକେ |

ଘର ଲୋକ ନିଶ୍ଚେ

ପାଳନ୍ତି ନିଜ ଛୁଆର

ଜନମ ଦିନ

ଛୁଆ ବଡ ହେଲେ

ପାଳନ୍ତି ବାପା ମାଆଙ୍କ

ସରାଗେ ଜନମ ଦିନ |

ଜନମ ଦିନରେ

ଆମ ସଂସ୍କୃତିରେ

ଳୟ ପ୍ରଭୁ ପାଦ ତଳେ

ଦୀପ ଜାଳି ଆମେ

ପିଠା ପଣା କରି

ମନାଷୁ ଶୁଭ ଦିନରେ |

ଏବେ ଜନ୍ମଦିନ

ପାଳନ୍ତି ସଭିଏଁ

ଦେଖେଇ ହେବାର ପାଇଁ

ଜନମ ଦିନରେ

କେକ କାଟି ସବୁ

କ୍ୟାଣ୍ଡାଲ ଜଳାନ୍ତି ସେଠି

ଜଳନ୍ତା କ୍ୟାଣ୍ଡାଲ

ପାଟିରେ ଲିଭାଇ

ଖୁସି ହୋହାଲ୍ଲା କରନ୍ତି |

ଏଭଳି ସଭ୍ୟତା

ଅମର ନାହିଁ ରେ

ସନାତନ ଧରମରେ

ଆମ ସଭ୍ୟତାରେ

ଦୀପ ଲଗାଇବା

ରହିଛି ବିଭୁ ପାଖରେ

ଦୀପ ଟି ଅଟଇ

ଜୀଵନ ଦୀପ ଯେ

ଜଳୁଥାଉ ସଦା

ପ୍ରଭୁ ଙ୍କ ଆଶୀର୍ବାଦରେ |

ଦୀପ ଲିଭାଇବା

ପୁଣି ଯେ ପାଟିରେ

ଆମ ସଂସ୍କୃତିରେ ନାହିଁ

ପାଶ୍ଚାତ୍ୟ ସଭ୍ୟତା

ଏହି ଅଟେ ଭାଇ

ସଭିଏଁ ଶିଖି ଗଲେଣି |

ଆମ ସଭ୍ୟତାକୁ

ପାଶ୍ଚାତ୍ୟ ଦେଶରେ

ଶିଖିଲେଣି ସଭିଏଁ

ସନାତନ ଧର୍ମ

କେମିତି ବଂଚିଛି

ଗବେଷଣା ଯାରୀ ରହେ |

ଜନମ ଦିନଟି

ଅଟେ ସ୍ମରଣୀୟ

ସବୁ ପରିବାରେ ଥାଏ

ପିଲାଟି ଦିନରୁ

ଶିଖାନ୍ତି ଗୁରୁଜନେ

ପ୍ରଭୁ ଦରଶନ କରେ |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy