Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Abstract Inspirational

4  

Sarojini Mishra

Abstract Inspirational

" ହିରୋ "

" ହିରୋ "

2 mins
276


ପରଦା ଉପର ଅଭିନୟରେ ଯେ

ହିରୋ ମାନଙ୍କର ଭିଡ଼

ମୋ ଜୀବନ ଗାଥା ପୁଣ୍ୟ ପୁସ୍ତକରେ

ବାପା ତୁମେ ମୋର ହିରୋ ।


ମୋ ମାଆ ଗର୍ଭରେ ସ୍ଥାପନା କରିଲ

 ଜନ୍ମର ଭିତ୍ତି ପ୍ରସ୍ତର

ମଣିଷ ଜନ୍ମ ର ଶ୍ରେଷ୍ଠତା କୁ ତୁମେ

ଅନୁଭବ କରାଇଲ ।


ଇଶ୍ଵର ସୃଷ୍ଟି ର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ସୃଷ୍ଟି କରି

ମୋତେ ଶିଳାନ୍ୟାସ ଦେଲ

ଭୂମି ସ୍ପର୍ଶ କରି ନ ଥିଲି ଯେବେ ମୁଁ

କର୍ତ୍ତବ୍ୟରେ ବାନ୍ଧି ହେଲ ।


ପୃଥିବୀକୁ ସ୍ପର୍ଶ କରିଲି ଯେବେ ମୁଁ

ନିଜ ସପନ ଭୁଲିଲ

ତୁମ ସପନରେ ମୋ ନାଁ ଲେଖିଲ

ତୁମେ ପରା ମୋର ହିରୋ ।


କର୍ମର ମର୍ମର ପତର ଦେହରେ

ମୋର ନାଁ ଲେଖି ଦେଲ

ନିଜ କଥା ଭୁଲି ମୋହରି ପାଇଁ ଯେ

ସମସ୍ୟା ଗିରି ଲଙ୍ଘିଲ ।


ଆଶା ତ୍ୟାଗ କରି ମୋ ପାଇଁ ତୁମେ ଯେ

କର୍ମ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ କରିଲ

କର୍ମଯୋଗୀ ଟିଏ ହୋଇ ଗଲ ବାପା

ତୁମେ ପରା ମୋର ହିରୋ ।


ଘର ଅଗଣାରେ ଅଙ୍ଗୁଳି ଧରାଇ

ଚାଲି ତୁମେ ଶିଖାଇଲ

ନିଜର ଦୁଃଖକୁ ଭିତରେ ଚାପି ଯେ

ମୋତେ ହସ ଦେଖାଇଲ ।


ଶିକ୍ଷା ସାଥେ ତୁମେ ସଂସ୍କାର ର କଥା

ମୋତେ ଯେ ବୁଝାଇଗଲ

ଚାଲିବା ପାଇଁ କି ଆତ୍ମବିଶ୍ବାସ ର

ବୀଜ ଯେ ବପନ କଲ ।


ମୋତେ ପରୀଟିଏ ସଜାଉ ସଜାଉ

ନିଜ କଥା ଭୁଲିଗଲ

ନିଜ ପାଇଁ କେବେ ଭାବି ତ ନଥିଲ

ସମର୍ପିତ ସଦା ଥିଲ ।


ଉପର ଟା ତୁମ ନାରିକେଳ ଭଳି

ଭିତରେ ଅମୃତ ଧାରା

ସେ ଧାରା ରେ ପରିବାର ଯେ ପ୍ଳାବିତ

ତୁମେ ଯେ ଗଙ୍ଗାର ଧାରା ।


କର୍ମ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ର ଗଣ୍ଠିଲି କୁ ନେଇ

କେବେ ତ ଥକି ପଡିନ

ଆମ ମୁହଁ ହସ ତୁମର ସାହସ

ସନ୍ତୋଷ ରେ ତୁମେ ଲୀନ ।


ନ୍ୟାୟ ଓ ଅନ୍ୟାୟ ବିବେକ ପଣିଆ

କଥା ତୁମେ ଶିଖାଇଲ

ଆଚରଣ ଉଚ୍ଚାରଣ ରେ ସାମ୍ୟତା

ତୁମେ ହିଁ ଶିଖାଇଥିଲ ।


ଜୀବନ ପଥକୁ ଅତିକ୍ରମ କଳା

ତୁମରି ଠାରୁ ଯେ ପ୍ରାପ୍ତ

ଧୈର୍ଯ୍ୟ ର ଗହଣା ତୁମ ଠାରୁ ପ୍ରାପ୍ତ

ତୁମେ ଯେ ଧୈର୍ଯ୍ୟ ର ସ୍ତୁପ ।


ମଣିଷ ଜନ୍ମର ସାର୍ଥକତା ପାଠ

ତୁମେ ବି ପଢ଼ାଇ ଅଛ

ମୋ ଜୀବନ ପ୍ରତି ପୃଷ୍ଠା ରେ ଲେଖା ଯେ

ତୁମ ସ୍ଵାକ୍ଷର ର ଛାପ ।


ତୁମେ ଆଜି ନାହଁ ମୋ ଜୀବନ ତନ୍ତ୍ରୀ

ତୁମ ଦ୍ଵାରା ରୁଦ୍ଧିମନ୍ତ

ତୁମ ଠାରୁ ବଡ଼ ହିରୋ କିଏ ମୋର

ତୁମେ ମୋର ପରା ହିରୋ ।


ଝୁଣ୍ଟି ପଡିଲେ ଯେ ପାଟିରୁ ସିନା ମୋ

ମାଆ ବୋଲି ବାହାରଇ

ହେଲେ ବାପା ତୁମ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ପୁସ୍ତିକା

ଉଠିବାକୁ କହିଥାଇ ।


ଜୀବନ ସମୁଦ୍ରେ ତୁମେ ଅଟ ପରା

ଚିରନ୍ତନ ବତୀଘର

ଜୀବ ଥିବା ଯାଏ ବାପା ତୁମେ ମୋର

ଜୀବନର ବଡ଼ ହିରୋ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract