Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pramila Mohanty

Classics

3  

Pramila Mohanty

Classics

ЁЯЩП рм╣рнЗ рмкрнНрм░рмнрнБЁЯЩП

ЁЯЩП рм╣рнЗ рмкрнНрм░рмнрнБЁЯЩП

1 min
11.5K


рмдрмм рмормирнНрмжрм┐рм░рнЗ

рмкрнНрм░рмнрнБ рмЖрмЬрм┐ рмХрм┐ рмжрнАрмк 

      рмЬрм│рм┐рм▓рм╛

рм╢рм┐рмЦрм╛рм░ рмЖрм▓рнБрмЕ рмЕрмжрнГрм╢рнНрнЯ

    рм╣рнЛрмЗрм▓рм╛

рмдрм╡ рмормирнНрмжрм┐рм░ рм░рнЗ рмЖрмЬрм┐

   рмХрм┐ рмШрмгрнНрмЯрм┐ рммрм╛рмЬрм┐рм▓рм╛

рмШрмгрнНрмЯрм┐рм░ рмирм╛рмж рмХрм┐рмЖрмБ  

  рмХрм╛рмирнЗ рм╢рнБрмнрм┐рм▓рм╛

рммрнЗрмХрм░рнЗ рмЖрмЬрм┐ рмХрм┐рморм╛рм│

      рмкрм┐рмирнНрмзрм┐рм▓

рмжрнЛрм╣рмгрм╛рм░ рморм╣рмХ   

рмХрм┐рмЖрмБ рми рморм╣рмХрм┐рм▓рм╛

рмдрнБрмо рмарм╛рммрнЗ рмЖрмЬрм┐ рмкрнНрм░рмнрнБ

рмХрм┐ рмнрнЛрмЧ рм▓рм╛рмЧрм┐рм▓рм╛

рмЖрмирмирнНрмж рммрмЬрм╛рм░рм░рнЗ

рмирм┐рм░рм┐рморм╛рм▓ рми рморм┐рм│рм┐рм▓рм╛

 рмормерм╛ рм░рнЗ рмдрнБрморм░

рмХрнЗрмЙрмБ рмЪрм┐рмдрм╛ рм▓рм╛рмЧрм┐рм╣рнЗрм▓рм╛  

 рм╕рнБрммрм░рнНрмгрнНрмг рм░ рм░рмЩрнНрмЧ рмХрм┐рмЖрмБ

   рми рмЭрмЯрмХрм┐рм▓рм╛

рмХрнЗрмЙрмБ рмЭрнЛрмЯрм┐ рмЖрмЬрм┐

рммрмбрм╝рмжрм╛рмгрнНрмбрм░рнЗ рмкрмбрм╝рм┐рм▓рм╛

 рморнБрм░рнБрмЬрм░ рм░рмЩрнНрмЧ рмХрм┐рмЖрмБ

   рмлрм┐рмХрм╛ рмкрмбрм╝рм┐ рмЧрм▓рм╛

рмХрнЗрмЙрмБ рмжрнЗрммрмжрм╛рм╕рнА рмЖрмЬрм┐

  рмирнГрмдрнНрнЯ рм░рмд рмерм┐рм▓рм╛

рмирнБрмкрнБрм░ рм░ рм░рнБрмгрнБрмЭрнБрмгрнБ

 рмдрм╛рми рмХрм┐рмЖрмБ рмзрм┐рморнЗрмЗ

      рмЧрм▓рм╛


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics