Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukadev Mahanta

Abstract Inspirational

4  

Sukadev Mahanta

Abstract Inspirational

ହେ ମହାଶିବ

ହେ ମହାଶିବ

1 min
339


ହେ ମହାଶିବ       କର ପରାଭବ

   ଯେତେ ରିଷ୍ଟ ଯେତେ ଦୁଃଖଭାବ

ମୋ ଶରୀରେ ପ୍ରଭୁ    ହୁଅ ବିରାଜିତ

      ଭରିଦିଅ ଶକ୍ତି ଭକ୍ତିଭାବ |


ଅଧମ ଅକ୍ଷମ      ଅବୋଧ ବାଳକ

    କରେ ତବ ପାଦେ ନିବେଦନ

ଉଠାଇ ତ୍ରିଶୂଳ     ଆହେ ମହାକାଳ

    କର ମହାମାରୀ ନିପାତନ |


ହସିବି ଖେଳିବି     ପାଠଶାଳା ଯିବି

      ପଢିବି ଗଢିବି ମୋ ଜୀବନ

ଦେଶର ଦଶର    ନାମ ରଖିଯିବି

    ସୃଷ୍ଟିକୁ କରିବି ମୁଁ ମହାନ |


ଦିଅ ହେ ଆଶିଷ     ମନରେବିଶ୍ୱାସ

      ଧୈର୍ଯ୍ୟ ଅଫୁରନ୍ତ ଆନନ୍ଦର

ଆହେ ଯୋଗୀଶ୍ୱର   ପ୍ରଭୁ ହରିହର

     ମନୁ ଇର୍ଷା ଦ୍ୱେଷ ଦୂରକର |


ଅମାପ ସହନ    ଶକତି ଦିଅହେ

     ସବୁ ଝଡଝଞ୍ଜା ସହିବାର

ହେ କୈଳାସପତି  କରୁଛି ମିନତି

    ଦିଅ ଶକ୍ତି ଅଧ୍ୟବସାୟର |


ହେ ଶିବାପତି      ପାର୍ବତି ପତି   

    ପାରି କର ଏ ଭବ ସାଗର  

ସକଳ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ     ଭରିଦଅ ପ୍ରଭୁ

       ସର୍ବ ବୋଧ ଜ୍ଞାନ ଦର୍ଶନର |


ହେ ଉମା ଶଙ୍କର    ବିଘ୍ନ ନାଶ କର

    ତପସ୍ବୀଟେ ମୋତେ କରିଦିଅ

ସତ୍ୟ ଧର୍ମ ନ୍ୟାୟ     ପଥରେ ଅଟଳ

      ରହିବାକୁ ମୋତେ ଶକ୍ତିଦିଅ |


 ଆହେ ଚନ୍ଦ୍ରଚୂଡ     ଆହେ ଗଙ୍ଗାଧର

     ଶିକ୍ଷାଦିଅ ଦୃଢ ତପସ୍ୟାର

କରି ଯୋଗ ଧ୍ୟାନ    ହୋଇବି ନିପୁଣ

       ପ୍ରକୃତି ଶକ୍ତି ଆହରଣର |


ଆହେ ଭୋଳାନାଥ      ପ୍ରଭୁ ଲୋକନାଥ

      ହେ ସଦାଶିବ ଉମା ଶଙ୍କର

କରୁଣାବତାର       ସଂସାରରେ ସାର

     ଭୂଜଗେନ୍ଦ୍ର ହାର କୃପା କର |


ଭରିଦିଅ ଭକ୍ତି   ହୃଦୟେ ମୋହର

     ପୂଜିବି ତୁମକୁ ନିରନ୍ତର

ସତ୍ୟ ନ୍ୟାୟ ଧର୍ମ    ପଥରେ ରହିବି

      ମନୁ ଭୟ ଭ୍ରାନ୍ତି କରିଦୂର |


ପଶୁପତିନାଥ      ଅନାଥର ନାଥ

     ହେ ନୀଳକଣ୍ଠ ଚନ୍ଦ୍ର ଶେଖର

ଦିଅ ମୋତେ ଶକ୍ତି    ସବୁ ସହିବାର

    ଯେତେ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ଜୀବନର |


ରହି ଉଜାଗର    ଜାଳୁଅଛି ଦୀପ

    ଅଜ୍ଞାନ ତିମିର ଦୂରକର

ସକଳ ଜନର     ଜ୍ଞାନୋଦୟ ହେଉ

    କରିଚାଲୁ କଲ୍ୟାଣ ବିଶ୍ୱର |


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract