Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Comedy Inspirational Others

4.0  

KRUTIBAS NAYAK

Comedy Inspirational Others

ଗୁରୁଦିବସରେ ତାଙ୍କୁ କେମିତି କହିବି ଗୁରୁ ? -ଡକ୍ଟର କୃତ୍ତିବାସ ନାୟକ

ଗୁରୁଦିବସରେ ତାଙ୍କୁ କେମିତି କହିବି ଗୁରୁ ? -ଡକ୍ଟର କୃତ୍ତିବାସ ନାୟକ

1 min
72


ଗୁରୁଦିବସରେ ତାଙ୍କୁ କେମିତି କହିବି ଗୁରୁ ?


କେମିତି କହିବି ଗୁରୁ ବ୍ରହ୍ମା ବୋଲି ଯିଏ ନ ପଢ଼ାନ୍ତି ପାଠ,

ମଦପେଟେ ପିଇ ପିଟନ୍ତି ପିଲାଙ୍କୁ ଗାଆନ୍ତି ଅଶ୍ଳିଳ ଗୀତ ।


ଯେଉଁଠି ପିଲାଏ ବିଫଳ ହୁଅନ୍ତି ପରୀକ୍ଷାର ଫଳ ଶୂନ ,

ସେହି ବିଦ୍ୟାଳୟ ଶିକ୍ଷକକୁ କିଏ କହିବ କି ଭଗବାନ ?


ସ୍କୁଲ ଖୋଲିଲେ ପରୀକ୍ଷା ବେଳକୁ କରନ୍ତି ଯେ ଆନ୍ଦୋଳନ ,

ଚଳୁ କରନ୍ତି ଯେ ପିଲାଙ୍କ ନାମରେ ଆସୁଥିବା ଅନ୍ନ ଧନ।


ଛାତ୍ର ଛାତ୍ରୀ ପ୍ରତି ପୁତ୍ର କନ୍ୟା ଭାବ ଯଦି ହୃଦୟରେ ନାହିଁ ,

ତ୍ୟାଗ ସ୍ନେହ ଭାବ ନ ଥିଲେ ତାଙ୍କର ମହେଶ୍ୱର ନୁହେଁ ସେହି ।


ଅସଲ ଗୁରୁ ତ ମୋର ମାଆ ସେହି-ବ୍ରହ୍ମା ବିଷ୍ଣୁ ମହେଶ୍ୱର ,

ଗୁରୁ ଦିବସରେ ତାଙ୍କୁ ବି ପୂଜିବି ତା’ ପାଦେ କୋଟି ଜୁହାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy