Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational

4  

Arjuni charan Behera

Inspirational

ଗୁରୁବାରୀ

ଗୁରୁବାରୀ

1 min
320


ଗୁରୁବାରୀ ଲୋ ଗୁରୁବାରୀ l

  କୁଆଡ଼େ ଯାଉ ମା ତୀର୍ଥକରି ll


ମାନିଲୁ ନାହିଁ ମା ଜାତି ଭେଦ l

   ଅପବିତ୍ର କଲୁ ଚାରିବେଦ ll


ଘିରି ଘିରି ହୋଇ ବୁଲିଆସୁ l

  ଅଶୋଉଚେ ଶ୍ରୀମନ୍ଦିରେ ପଶୁ ll


ଜାଣନ୍ତି ସୁଭଦ୍ରା ତୋ ଗୁମର l

   ଜାଣିଲେଣି ପୁଣି ଦେଢ଼ଶୁର ll


ଛାଡ଼ିବେନି ମାତା ତୋତେ ଜମା l

   ଧ୍ୟାନଦିଅ ମାତ ସିନ୍ଧୁଜେମା ll


ରଚିଲେଣି ନାନା ପଟ କୁଟ l

    କରିବେ ଜାତିରୁ ଆକଟ ll


ଶୁଣ ଶୁଣ ମୋର ଭକ୍ତ ଶ୍ରେଣୀ l

   କହୁଛି ମୁଁ ବିଷ୍ଣୁ ପାଟରାଣୀ ll


ବାସ ତା' ଅଟେ ଚାଣ୍ଡାଳ ସାହି l

   ଘରେ ତାର ଚୁଲି ଜଳେନାହିଁ ll


ଆଚାରେ ବିଚାରେ ବଡ଼ ଶୁଚି l

  ମୋ ଭକ୍ତ ତା ପରି କିଏ ଅଛି ll


ଚଣ୍ଡାଳୁଣୀ ସିଏ ନାମ ଶ୍ରୀୟା l

  ଭକ୍ତ ମୋ ଜାଣନ୍ତି ଲକ୍ଷ୍ମୀନାହା ll


ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ର ସାମନ୍ତ ଜ୍ୟେଷ୍ଠ ଭାଇ l

   ଜାଣନ୍ତି ବିମଳା ମହାଦେଇ ll


ଯେଠାରେ ଆଚାର ଶୁଦ୍ଧପୁତ l

    ତହିଁ ସିନ୍ଧୁସୂତା ଗତାଗତ ll


ସୁଭଦ୍ରା ମୋ ନଣନ୍ଦ ରାଣୀ l

   ଅଟଇ ଚତୁରି ଶିରୋମଣି ll


ଭାଉଜରେ ଟିକେ ସାଧି ବାଦ l

   ସ୍ୱଭାବେ ରଟଇ ନାନା ଛନ୍ଦ ll


ସଭିଏଁ ମନୁଷ୍ୟ ଏକ ଜାତି l

   କାହୁଁ ଅଇଲା ଏ ଛୁଆଁ ଛୁତି ll


ଜାତି ଭେଦ ମୁହିଁ ମାନେନାହିଁ l

   ଆନନ୍ଦବଜାର ଯାଅ ଭାଇ ll


ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରରେ ମୋର ପାକଚୁଲି l

    ପ୍ରସାଦ ରାନ୍ଧଇ ଭଳି ଭଳି ll


ସରବେ ହୋଇବ ଏକମେଳ l

   ପ୍ରସାଦ ଭକ୍ଷିବ ଆଚାଣ୍ଡାଳ ll


ଜୟ ଜୟ ବିଶ୍ଵ ଠାକୁରାଣୀ l

   ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରର ଶିରି ମଥାମଣି ll


ଶରଣ ତୋହର ପାଦଗତେ l 

   ନମସ୍ତୁତେ ମାଆ ନମସ୍ତୁତେ ll



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational