Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pramila Mohanty

Inspirational

3  

Pramila Mohanty

Inspirational

ଧୁଡୁକା ଧୁଡୁକି

ଧୁଡୁକା ଧୁଡୁକି

1 min
11.7K



ମନ ମାରି କିଆଁ

ଧୁଡୁକା ଭାଇରେ

ବସିଛୁ ଆଜି ତୁ କହ

କି ହୋଇଛି ତୋର

କହ ସେ ଖବର

ତୁଟି ଯାଉ ମୋ ସନ୍ଦେହ

ଧୁଡୁକା-କି କହିବି ତୋତେ

ଦେଶ ଖବର ଲୋ

କୋରୋନା ଦେଇଛି ଗ୍ରାସି

ସଜନୀ ଲୋ କୋରୋନା

ନେଇଛି ଗ୍ରାସି

ଦିନକୁ ଦିନ ତ

ଅତି ପ୍ରବଳ ଲୋ

ରୋଗ ବଢି ଚାଲିଛି

ଧୁଡୁକି-ଧୈର୍ଯ୍ୟ ଧରି ରହ

ଧୁଡୁକା ଭାଇରେ

ବାଇଆ ହେଲୁ କି ତୁହି

ଥୟ ଧରି ବସ

ନ ହୁଅ ଅଥୟ

ରୋଗର ଉପଚାର

ଖୋଜା ଚାଲିଛି

ଅବିଳମ୍ବେ ଭୁତାଣୁ ମରିବ

ଏକଥା ଦୂରଦର୍ଶନ କହିଛି

ଧୁଡୁକା-ଆହେ ଜଗନ୍ନାଥ

ଉଦ୍ଧାର ଏ ଜଗତ

ରୋଗ ଯାଉ ଦୂର ହୋଇ

ଧୁଡୁକା-ଆଲୋ ସତେ

କି ଔଷଧ ତାହା

ତୁରନ୍ତ କହଲୋ

ଶୁଣି ଦେଲେ ଥବିର

 ହୋଇବି

କର ହସ୍ତଯୋଡ଼ି

ଜଗାକୁ ମନାସିଛି ଆଲୋ

ରଥଯାତକୁ ଚାହିଁ ବସିଛି

ଧୁଡୁକି-ରୋଗରୁ ମୁକ୍ତ

ହୋଇଵ ଧରାରେ

କାହିଁକି କରୁଛୁ ଭୟ

ପ୍ରତିଦିନ ପଢ଼ 

ଦେଶ ଖବରରେ

ଯାହା ସମାଚାରରେ 

    ଆସୁଛି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational