Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sriman Bapu

Abstract Fantasy Others

3.8  

Sriman Bapu

Abstract Fantasy Others

ଚିରଞ୍ଜିବୀ ଭାବନା

ଚିରଞ୍ଜିବୀ ଭାବନା

1 min
23.7K


ଭାବନା ଗୁଡ଼ିକ ଫୁଟେ

କେବେ ଫୁଲ ଭଳି

ଆଉ କେବେ ପାଣି ଫୋଟକା ଭଳି  । 


କଢ଼ ଧରେ କେଉଁ ଟିକେ ଛୋଟ କଥାରୁ 

ବଡ଼ ହୁଏ ଏକାନ୍ତରେ ପୁଣି

ନୀରବରେ ଫୁଟି ମିଳେଇ ଯାଏ      

କିମ୍ବା ଧିରେ ଧିରେ ମଉଳି ଯାଏ  । 


ଏହି ପାଣି ଫୋଟକା ଭିତରେ, 

କଢ଼ ଭିତରେ ଥାଏ କ'ଣ ? 

ପବନ ଟିକିଏ , ବାସ୍ନା ଟିକିଏ 

କେଉଁ ଅଜଣା ମୁଲକର ।


ଜୀବନ ଅନୁଭବ , ସମ୍ବେଦନାର  

ସେଇ ପବନ ଆଉ ବାସ୍ନା

ମନ ଗହୀରରେ ରହିଯାଇଥିବା 

କାମନାର ମଞ୍ଜିରୁ ଜନ୍ମେ ।


ଯାହା ଭାବନା ହୋଇ ଫୁଟେ ,

ବାସେ ଆଉ ମିଳେଇ ଯାଏ

ଛାଡ଼ି ଯାଏ କିଛି ମଞ୍ଜି 

ପୁଣି ଚରିଯିବା ପାଇଁ

ପୃଥିବୀ ଆଉ ଆକାଶ ସାରା । 


କିଛି ଫୁଲ ଆଉ ପାଚିଲା ଫଳର 

ବାସ୍ନା ଚହଟି ଉଠେ    

ସମସ୍ତେ ସେ ବାସ୍ନାର ମୋହରେ , 

ସେ ଫଳର ଲୋଭରେ 

ମତୁଆଲା ହୁଅନ୍ତି । 


କିଛି ଭୋକିଲାଙ୍କ ଭୋକ 

ଶାନ୍ତ କରେ ସେ ଫଳସବୁ

ତାଙ୍କରି ଦେହ ମନରେ ସେ ମିଶିଯାଏ 

ଆଉ ବାସ କରେ ଯୁଗ ଯୁଗ ଧରି , 

ସମୟ ଆଉ ସଭ୍ୟତାର ଉର୍ଦ୍ଧ୍ବରେ  । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract