Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Akshayakumar Dash

Abstract Inspirational

3  

Akshayakumar Dash

Abstract Inspirational

ବୁଦ୍ଧ

ବୁଦ୍ଧ

1 min
11.6K


  • ନିକାଂଚନ ବସି ଭାବୁଥାଏ ମନ 
  • କିମ୍ପାଇଁ କଷଣ ଭୋଗୁଥାନ୍ତି ଜନ ।
  • ଜନମ ମରଣ ଭିତରେ ଜୀବନ
  • କଷଣ ପାଆନ୍ତି ଅମୃତ ସନ୍ତାନ ।
  • ଦୁଖଃ ରହିବନି କେମିତି ସଂସାରେ
  • ପ୍ରେମର ପ୍ରକାଶ ଭରିବା ଆଶାରେ ।
  • ମାନବକୁ ଦେଇ ଜାଗୃତି ମନ୍ତର
  • ସେନେହ କରୁଣ ଭରା ଏ ଅନ୍ତର ।
  • ପ୍ରାଣୀଙ୍କ ଭିତରେ ଦୟା ଓ ସରାଗ
  • ପରକାଶ ହେଲେ ନଥିବ ବିରାଗ ।
  • କାମନା ବାସନା ମୁକୁଳିବା ବାଟ
  • ସାଧନାରେ ପଣ ମନ କରି ଆଣ୍ଟ ।
  • ରାଜା ପରିପାଟି ଛାଡି ଘୋର ବନ
  • କଠୋର ସାଧନ ବସ ରଖି ମନ ।
  • ନିରଂଜନା ନଦୀ ଅଶ୍ୱସ୍ଥ ତଳରେ
  • ନିର୍ବାଣ ଲଭିଲେ ସମାଧି ବଳରେ ।
  • କାମନା ବିନାସେ ଦୁଖଃ ର ବିନାଶ
  • ଦିବ୍ୟ ସକତିକୁ କରିଲେ ପ୍ରକାଶ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract