Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjya Tripathy

Classics

3  

Sanjya Tripathy

Classics

ବର୍ଷାମୌସୁମୀ ସିକ୍ତ ପହିଲି ବର୍ଷା

ବର୍ଷାମୌସୁମୀ ସିକ୍ତ ପହିଲି ବର୍ଷା

1 min
148


ବର୍ଷା

ମୌସୁମୀ ସିକ୍ତ ପହିଲି ବର୍ଷାରେ

ଭିଜେଇବାକୁ ସର୍ବାଗ ଶରୀର

କିଏ ବା ଭଲ ନ ପାଏ ?

ସେ ବିରହବିଦଗ୍‌ ପ୍ରେମିକ ହେଉ ଅବା

ଏକାକିନୀ ସୀମଂତିନୀ

ପ୍ରିୟ ମିଳନର ଦୁର୍ବାର ଆଶା ଓ ଆକାଂକ୍ଷାରେ

ବିଦ୍ୟୁତ ସଂଚରିଯାଏ ଶିହରଇ ତନୁମନ

ଏକ ଅଜଣା କଂପନରେ ରୋମାଂଚିତ ପ୍ରେମିକ/ ସ୍ତ୍ରୀ

ନୀରବ ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ମଜ୍ଜିଯାତି ସ୍ଵପ୍ନଲିକରେ

ପ୍ରଥମ ଦେକାରେ ଅତି ଆପଣର ହୋଇଯାଇଥିବା ପ୍ରିୟ ବାଂଧବୀ

ଗୋଧୁଳି ଲଗ୍ନରେ ଫେରୁଥିବା ଝିଅ

ସମର୍ପିତ ଚିରଂତନୀ ଅଭାଂଗିନୀ

ଋତୁର ପହିଲି ବରଷାର ମୂଲାୟମ ସ୍ପର୍ଶରେ

ହୋଇଯାତି ଭାବବିହ୍ବଳ-ଅର୍ଥ ଚେତନ

ପ୍ରିୟମିଳନର ଦୁର୍ବାର ଆକର୍ଷଣରେ ସଂଜ୍ଞାହୀନ

ପରିଶେଷରେ ଷ୍ଟେସନରେ ଆବିଷ୍କୃତ ହୁଏ

ଇଂଗାବୃଡି ଓ ରକ୍ତତଛିଟା

ଶାରୀରିକ ମିଳର ଏହି ନିର୍ଭୟା ମୋହରେ

ସ୍ମୃତିଚ୍ଯୁତ ପ୍ରେମିକ-ମୋହଗ୍ରସ୍ତ ଉର୍ବଶୀ ।।

ସଂଜୟ କୁମାର ତ୍ରିପାଠୀ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics