Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dileswari Dilu

Inspirational

3  

Dileswari Dilu

Inspirational

ବର୍ଷା

ବର୍ଷା

1 min
331


    

ଋତୁ ପରେ ଋତୁ ଘୂରି ଘୂରି ଗଲା

ଖରା ପରେ ବରଷା ଆସିଲା

କୃଷକ ହଳକୁ ଧରି କ୍ଷେତକୁ ଗଲା

ମୁହଁରେ ତାର ହଁସ ଫୁଟିଲା l

ଚାରିଆଡ଼େ ଦିଶେ ସବୁଜ ଗହଳି

ଚାରିଆଡ଼େ ଜଳ ଗଳିକି ଗଳି

ପିଲାଏ ଆନନ୍ଦେ କରନ୍ତି ପାଳି

ଡଙ୍ଗା ଭସାନ୍ତି ପଳିକୁ ପଳି l

ମେଘର ଗର୍ଜନ ବିଜୁଳି ଘନଘନ

କୃଷକ ଡରେ ଘରେ ରଖି ମନ

କଳା ମେଘର ସୁନ୍ଦର ଘନ

ନାଚି ମୟୁର କରେ ଗୀତ ଗାନ l

ଗ୍ରାମ ବଧୂ ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ଚାଲି ଟିକି ପାଦେ

ବୃନ୍ଦାବତୀଙ୍କ ପୂଜାରେ ମାତେ

ଥିରି ଥିରି ପବନ ବରଷା ପାଣି

ମୁଢ଼ି ବାଦାମ ମନ ନିଏ କିଣି l

ବନ୍ୟାର ବାହାପ ଦେଖାଇ ବରଷା

ମଣିଷ ମନର ତୁଟେ ଭରସା

ବିଧିର ଉପରେ କରିଣ ଆଶା

କୃଷକ କ୍ଷେତେ ବସେ ବାନ୍ଧି ବସା l

ପିଜୁଳି କାକୁଡି ପିଆରା ଆତ ଫଳ

ଜୁଇ ଜାଇ ଚମ୍ପା କଦମ୍ବ ଫୁଲ

ଅଜା ଆଇ ବସି କରନ୍ତି ମେଳ 

ନାତିକୁ କୋଳେ କରି ଗେଳ l

ବା କି ମନୋହର ଧାରାର ଶରୀର 

ଅତି ମନୋରମ ଦିଶେ ବର୍ଷାରେ ତାର 

ସୁରକ୍ଷାରେ ରକ୍ଷା କବଚ ସାର 

ମାତିଥାନ୍ତି ଦିନ ରାତି ଧରିଣ କର l

       


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational