Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Liza Senapati

Abstract

2  

Liza Senapati

Abstract

ବିଡମ୍ବନା

ବିଡମ୍ବନା

1 min
108


ସମୟର ବିଡମ୍ବନା'

ଭେଟି ଚାଲିଚି ପ୍ରତିଥର,

ମୋ ପାଇଁ ନୂଆ ଏକ ପ୍ରହେଳିକା।

ମୁଁ ବି ବିଚରା,

କରିବି ଆଉ କଣ,

ସହିଚାଲିଚି ସବୁ ମଥାନତ କରି।


Rate this content
Log in