Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Kumar Ojha

Classics Others

3  

Santosh Kumar Ojha

Classics Others

ଭକ୍ତିପୁଷ୍ପ-୨୧

ଭକ୍ତିପୁଷ୍ପ-୨୧

1 min
117



ଟଳି ଗଲା ରାତି

ମିଳିଲା ଗୋ ଶାନ୍ତି

ସକାଳ ହେଲାଣି ଯିବା ଯମୁନା ,

ଟାହି କି ଟାପରା

ସବୁ ତ ଖପରା

କାହ୍ନୁ ଦର୍ଶନରେ ଯିବ ଯାତନା ।


ଯମୁନାର ପାଣି

ବହୁଛି ଉଜାଣି 

କାହ୍ନୁ ବସି ଛନ୍ତି ବୋଲି ପାଖରେ ,

ଶୁଣି ବଂଶୀ ସ୍ବନ

ମନ ମୋ ଉଚ୍ଛନ୍ନ 

କଳସୀ ରହୁନି ସଖି କାଖରେ ।


କାଖେଇ ନିଅନ୍ତି

ବାଗେଇ ଧରନ୍ତି

ଚିବୁକେ ଲାଗନ୍ତା ରଂଗା ଅଧର,

ସଖିଙ୍କୁ ଡକେଇ

ଦିଅନ୍ତି ଚଖେଇ

କାହ୍ନୁ ପ୍ରେମ ରସ କେଡ଼େ ମଧୁର ।


ସୁଦାମା ସୁବଳ

ଗୋପାଳୁଣୀ ଦଳ

ବିଭୋର ହୁଅନ୍ତେ ପ୍ରେମେ ସକଳ ,

ନଶୁଣନ୍ତି ନିନ୍ଦା

ନଖାଆନ୍ତି ଖୁନ୍ଦା

ଶାଶୁ ନଣନ୍ଦ ବି ହୋନ୍ତେ ପାଗଳ ।


ଆସ ଆସ ସହୀ

ଡେରି କର ନାହିଁ

ଭାବରେ ଆଣନି ଆଉ ଅଭାବ ,

ଭାବ ବିନୋଦିଆ 

ଭାବରେ ମହୁଆ

ଭାବ ଦିଆ ନିଆ ତାର ସ୍ବଭାବ ।

         



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics