Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Akshaya Kumar Moharana

Inspirational

3  

Akshaya Kumar Moharana

Inspirational

ଭଦ୍ରକାଳୀ

ଭଦ୍ରକାଳୀ

1 min
181


ବନ୍ଦୁଛି ମା ଭଦ୍ର କାଳୀ

      ନାରିକେଳ ଜଳ ଢାଳି ।


ଆହା କି ସୁନ୍ଦର ପୁଳି, 

    ଭୋଗ ଅଟେ ତୋର ଥାଳି ।


କର୍ପୂର ଆଳତି ଭଳି,

    ଅଞ୍ଜଳିରେ  ଚମ୍ପା କଳି ।


ଫୁଲ ହାର ଦି'ନ୍ତି ମାଳି, 

    ମାଆ ତୁମେ ରଖ ଏ ପାଳି ।


ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ଯାଉ ଟଳି,

    ହିଂସା କ୍ରୋଧ ଦିଅ ଜାଳି  ।


ହସର ଝରୁ ଶେଫାଳି,

     ବନ୍ଦୁଅଛି ମାଟି ଦିପାଳି ।


ତୁରଙ୍ଗ ଯେ କାଳି ଧଳି,

     ଶୋଭୁ ରାତ୍ର ଦୀପାବଳି ।


ସମବେତ ହୁଳ ହୁଳି,

     ବାଜି ଉଠୁ କରତାଳି  ।


କାଉଁରିଆ କାଠି ଜାଳି,

      ବଡବଡୁଆ ଯେ ଚଳି ।


ହୃଦୟ ପୁରୁ ଉଛୁଳି,

     ଆନନ୍ଦରେ କୋଳାକୋଳି ।


ଦିଅଁ ଦରସନ ପାଳି,

     କରୁଅଛୁ ମନ ବଳି   ।

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational