Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Akshaya Kumar Moharana

Inspirational

3  

Akshaya Kumar Moharana

Inspirational

ଜୟ ମା କାଳୀ

ଜୟ ମା କାଳୀ

1 min
178


ଆହା କି ସୁନ୍ଦର ପୁଳି, 

    ଭୋଗ ଅଟେ ତୋର ଥାଳି

କର୍ପୂର ଆଳତି ଭଳି,

    ଅଞ୍ଜଳିରେ  ଚମ୍ପା କଳି ।


ଫୁଲ ହାର ଦିଅନ୍ତି ମାଳି, 

    ମାଆ ତୁମେ ରଖ ଏ ପାଳି

ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ଯାଉ ଟଳି,

    ହିଂସା କ୍ରୋଧ ଦିଅ ଜାଳି ।


ହସର ଝରୁ ଶେଫାଳି,

     ବନ୍ଦୁଅଛି ମାଟି ଦିପାଳି

ତୁରଙ୍ଗ ଯେ କାଳି ଧଳି,

     ଶୋଭୁ ରାତ୍ର ଦୀପାବଳି ।


ସମବେତ ହୁଳ ହୁଳି,

     ବାଜି ଉଠୁ କରତାଳି

କାଉଁରିଆ କାଠି ଜାଳି,

      ବଡବଡୁଆ ଯେ ଚଳି ।


ହୃଦୟ ପୂରୁ ଉଛୁଳି,

      ଆନନ୍ଦରେ କୋଳାକୋଳି,

ଦିଅଁ ଦରସନ ପାଳି,

     କରୁଅଛୁ ମନ ବଳି ।


Rate this content
Log in