Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Abstract

4  

Ajit Kumar Raut

Abstract

ଭାବର ଭଗବାନ

ଭାବର ଭଗବାନ

1 min
362


କିଏବା ନ ଜାଣେ କିଏବା ନଚିହ୍ନେ

ଅନାଦି  ଅନନ୍ତ  ତୁହି

ଜଣା ଶୁଣା ତୁହି ଜଗତ ଠା କୁ ର

ନାମ ଦୀନବନ୍ଧୁ ବୋହି

କିଏବା ନ ଜାଣେ କିଏବା ନଚିହ୍ନେ ।


ଦୀନଙ୍କର ଦୁଃଖ ଦୂର କରୁ ପ୍ରଭୁ 

ଭକ୍ତେ ଦିଅ ପଦେ ସ୍ଥାନ 

ଭାବର ତୁ ଅଟୁ ପ୍ରଭୁ ଭଗବାନ 

ଭାବରେ ତୁହି ଉଚ୍ଛନ୍ନ

କିଏବା ନ ଜାଣେ କିଏବା ନଚିହ୍ନେ ।


ତୁମ ନାମ ମାଳା ମରଣର କାଳେ

ଗୁଞ୍ଜୁ ଥାଉ ମୁଖେ ମୋର 

ହୃଦେ ଜପୁଥାଉ ନେତ୍ର ଦେଖୁଥାଉ

ଅନୁରୋଧ ଏତିକି ତୋର

କିଏବା ନ ଜାଣେ କିଏବା ନଚିହ୍ନେ ।


ବିଷୟା ବିଷରେ ଜଡ଼ିତ ରହିଛି

ଏ ମୂଢ ଚିତ୍ତ ଟି ମୋର

କ୍ଷମା କରି ଦେବୁ ଭୁଲ ଥିଲେ କିଛି 

ଭରସା ରହିଛି ତୋର

କିଏବା ନ ଜାଣେ କିଏବା ନଚିହ୍ନେ ।


କରହେ କରୁଣା ହେ କମଳାକାନ୍ତ

ତୁମ ନାମ ଜପୁ ଥିବି

ଏ ପିଣ୍ଡରୁ ପ୍ରାଣ ଯିବା କାଳେମୋର

ରୂପତୋର ଦେଖୁଥିବି

କିଏବା ନ ଜାଣେ କିଏବା ନଚିହ୍ନେ ।


ଦେଖୁ ଥିବି ମୁହିଁ ନୂଆ ରୂପ ତୋର

ଆସି  ଥିବୁ ବଦଳାଇ

ଡାକୁ ଥିବି ମୁହିଁ ତୋତେରେ କାଳିଆ

ସଙ୍ଗରେ ଭଉଣୀ ଭାଇ

କିଏବା ନ ଜାଣେ କିଏବା ନଚିହ୍ନେ ।


ମୋ ପାଇଁ କି ଚିନ୍ତା କରିବୁକି ନାହିଁ

ରଖିଛି ଚରଣେ ଧ୍ୟାନ

ଅବତାରି ଆସ ଯୁଗ ଯୁଗ ତୁମେ

କରୁ ତୁ ଧର୍ମ ସ୍ଥାପନ

କିଏବା ନ ଜାଣେ କିଏବା ନଚିହ୍ନେ ।


ତୁହି ଦାରୁବ୍ରହ୍ମ ଅଟୁ ପୂର୍ଣ୍ଣ ବ୍ରହ୍ମ

ତୁହି ହିଁ ସୃଷ୍ଟି କାରଣ

କର ଶିହରିତ ସୃଷ୍ଟିର ନିର୍ମାଣେ

କର ପୁଲକିତ ପ୍ରାଣ

କିଏବା ନ ଜାଣେ କିଏବା ନଚିହ୍ନେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract