Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jashobant Pattanayak

Tragedy

3  

Jashobant Pattanayak

Tragedy

ЁЯТРрммрм╛рмкрм╛ЁЯТР

ЁЯТРрммрм╛рмкрм╛ЁЯТР

1 min
214



рморнЛрм░ рморм╛рмВрм╕ рм╣рм╛рмбрм╝ рм░рмХрмд рмЬрнАрммрми

рм╕рммрнБ рмкрм░рм╛ рмдрнБрмо рмжрм╛рми,

рмдрнБрморнЗ рмЬрмирнНрмормжрм╛рмдрм╛, рморнЛ рмнрм╛рмЧрнНрнЯрммрм┐рмзрм╛рмдрм╛-

рмзрми,рморм╛рми,рм╕рмирморм╛рмиредредрнзредред


рмдрнБрморнЗ рм╣рм┐рмБ рмкрнНрм░рнЗрм░рмгрм╛, рмдрнБрморнЗ рмжрм┐рмЧрмжрм░рнНрм╢рмХ-

рмдрнБрморнЗ рморнЛ рмЖрмжрнНрнЯ рм╕рнЛрмкрм╛рми,

рморнЛ рм╣рм╛рмдрм▓рнЗрмЦрм╛ рмкрм╣рм┐рм▓рм┐ рмЕрмХрнНрм╖рм░

рмдрнБрморнЗ рм╣рм┐рмБ рмХрм▓рморморнБрмиредредрниредред


рмдрнБрмо рмХрнДрмкрм╛ рммрм┐рмирм╛ рморнЛ рмЕрм╕рнНрмдрм┐рмдрнНрм╡ рмирм╛рм╣рм┐рмБ

рморнБрмБ рмдрнБрмо рмЖрмЧрм░рнЗ рм╢рнВрми,

рмдрнБрмо рмкрмжрмЧрмдрм┐ рмпрнЗрмдрнЗ рмпрм╢рмЦрнНрнЯрм╛рмдрм┐

рмдрнБрморм░рм┐ рмарм╛рм░рнЗ рм╣рм┐рмБ рм▓рнАрмиредредрнйредред


рмдрнБрморнЗ рморнЛрм░ рмзрм░рнНрмо, рмдрнБрморнЗ рморнЛрм░ рм╕рнНрн▒рм░рнНрмЧ-

рмдрнБрморнЗ рм╣рм┐рмБ рмкрм░рмормдрмк,

рмдрнБрморнЗ рморнЛрм░ рмзрнНрнЯрм╛рми, рмпрнЛрмЧ, рмнрмЧрммрм╛рми-

рмдрнБрморнЗ рмкрм┐рмдрм╛, рморнЛрмХрнНрм╖, рмЬрмкредредрнкредред


рмдрнБрморнЗ рморнЛ рмжрнАрмкрм╛рм│рм┐, рмдрнБрморнЗ рмжрм┐рммрнНрнЯрм╛рм▓рнЛрмХ

рмдрнБрморнЗ рморнЛ рмЖрмжрнНрнЯ рмдрм░рнНрмкрмг,

рмпрм╛рм╣рм╛ рмХрм┐рмЫрм┐ рмЖрмЬрм┐ рмкрм╛рмЗрмЫрм┐, рмкрм╛рмЙрмЫрм┐-

рмдрнБрмо рмкрм╛рмжрнЗ рм╕рморм░рнНрмкрмгредредрнлредред

  


Rate this content
Log in