Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kunjabihari Rout

Inspirational

3  

Kunjabihari Rout

Inspirational

ବାପା

ବାପା

1 min
162



ବିଶ୍ବାସର ଛାତଟିଏ

ଧୈର୍ଯ୍ୟର ବନ୍ଧଟିଏ

ନୀଳ ଦିଗବଳୟର ଆଶାର କିରଣଟିଏ

ଘରର ମଝିଖୁଣ୍ଟ ଟିଏ

ଦିକ୍ ଦିକ୍ ଜଳି ଆଲୁଅ ଦେଉଥିବା ଦୀପଟିଏ

ସାହସର ପ୍ରତୀକଟିଏ

ବାପା, ଆଶାର ଆଲୋକଟିଏ

ନିର୍ଭୟର ସାଥୀଟିଏ

ଅଭାବ ଅସୁବିଧାର ବନ୍ଧୁଟିଏ

ଜୀବନ ଜିଇବାର କଳାଟିଏ

ସତ୍ ରାସ୍ତାର ଆଲୋକଟିଏ

ଅମଡା ବାଟରୁ ଫେରାଇ ଆଣୁଥିବା

            ବନ୍ଧୁଟିଏ.

ବାପା,  ସବୁ ଚରିତ୍ରର ନିଖୁଣ ଚରିତ୍ରଟିଏ

ଜୀବନକୁ ଆଙ୍କିପାରିଥିବା ଚିତ୍ରକରଟିଏ

ମନରେ ରେଖାପାତ କରୁଥିବା ମୂର୍ତ୍ତୀଟିଏ

ଅଭିଜ୍ଞତାର ଚଳନ୍ତି ମହାଦୃମଟିଏ

ଜୀବନ ସଂଘର୍ଷରୁ ଉତୁରିଥିବା ବ୍ୟକ୍ତିଟିଏ

ଅଛିଣ୍ଡା ଗଣିତର ସରଳ ସୂତ୍ରଟିଏ

ବାପା,  ଆତ୍ମବିଶ୍ବାସର ପ୍ରତିଛବିଟିଏ

ଭବିଷ୍ୟତକୁ ଦିଗଦର୍ଶନ ଦେଉଥିବା ବ୍ୟକ୍ତିଟିଏ

ସଫଳ ଓ କର୍ତ୍ତବ୍ୟବୋଧର ପ୍ରତୀକଟିଏ

ସମୟକୁ ପରଖିଥିବା ମଣିଷଟିଏ

ଆଶା ଓ ଆକାଂକ୍ଷାର ମୂର୍ତ୍ତିଟିଏ

ସେ ମୋ ବାପା, ତାଙ୍କ ପରି ପୁଣି ଆଉ କିଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational