ମନସ୍ବିନୀ ସାହୁ

Inspirational Children

4.3  

ମନସ୍ବିନୀ ସାହୁ

Inspirational Children

ବାଲ୍ଯ ପ୍ରତିଜ୍ଞା

ବାଲ୍ଯ ପ୍ରତିଜ୍ଞା

1 min
400


ସକାଳୁ ନିଇତି ସଅଳ ଉଠିବା

                                      ସୂରଜ ଉଇଁବା ଆଗରୁ  ,

ହାତ ମୁହଁ ଧୋଇ ନିତ୍ଯକର୍ମ ସାରି

                                        ପଢିବା ପାଠ ପୁସ୍ତକରୁ।


ଇଂରାଜୀ ପଢିବା ସାହିତ୍ୟ ଘୋଷିବା

                                         ଗଣିତ କଷିବା ସୂତ୍ରରୁ ,

ବାକି ସବୁ ପାଠ ଅଭ୍ଯାସ କରିବା 

                                         ମନୁ ଭୂଲିଯିବା ପୂର୍ବରୁ।

 

ମନ ଧ୍ୟାନ ଦେଇ ପାଠକୁ ପଢିବା 

                                  ଆନମନା ନହୋଇ କେବେ,

ଖେଳ ବେଳେ ଖେଳ ପାଠ ବେଳେ ପାଠ

                                        ନଭୂଲି ପଢିବା ତେବେ।


ସାଙ୍ଗ ସାଥି ମେଳେ ମଜାରେ ଖେଳିବା

                                       ନହୋଇ ଧୂର୍ତ୍ତ ଦୁଷ୍ଟମନା,

ଶୃଙ୍ଖଳିତ ହୋଇ ଖେଳକୁ ଖେଳିବା 

                                   ମନେ ରଖି ଖେଳ ଭାବନା।


ସବୁରି ସାଥିରେ ସଭିଏଁ ବଢିବା 

                                     ଭେଦଭାବ ନରଖି ମନେ,

ଜରୁରୀ ବେଳରେ ସାହସ ଦେଖାଇ

                                   ଶତ୍ରୁକୁ ଦେବା କଡା ପାନେ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational