Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhat Kumar Mallick

Classics

4  

Prabhat Kumar Mallick

Classics

ଆସିଛି ନୂଆ ବରଷ

ଆସିଛି ନୂଆ ବରଷ

1 min
424


କେତେ ଆଶା ନେଇ କେତେ ବାର୍ତ୍ତା ନେଇ 

     ଆସିଛି ନୂଆ ବରଷ, 

 ହସିବ ଧରଣୀ  ଦୂର ହେବ ସବୁ 

   ରୋଗ,ଶୋକ, ଦୁଃଖ କ୍ଳେଶ ।


ଚଳିତ ବର୍ଷରେ ସହିଲୁଣି ଆମେ 

   ଅନେକ ଦୁଃଖ ଯାତନା ,

ହେ ନୂଆ ବରଷ ଦେବନାହିଁ ଆଉ

   ସେଭଳି କଷ୍ଟ ତାଡ଼ନା ।


ତୁମ ଆଗମନ ଚାହିଁ ବସିଥିଲେ

   ଲକ୍ଷ ଲକ୍ଷ ପ୍ରାଣୀ ରାଶି ,

କରୁଣା ଚିତ୍ତରେ ସବୁ ହସ ଖୁସି 

   ଦେବ ଯେ ତୁମେ ବରଷି ।


କେତେ ଭୋଜିଭାତ କେତେ ଯେ ସଂଗୀତ 

     ଆୟୋଜନ ତୁମ ପାଇଁ ,

ବିଫଳ ନ ହେଉ ଏସବୁ ଯୋଜନା 

     ତୁମରି ପରଶ ପାଇ ।


କେତେ କେତେ ତୀର୍ଥ କେତେ ପୂଜାର୍ଚ୍ଚନା 

     କରିବୁ ତୁମେ ଆସିଲ, 

ବରଷଟା ସାରା ଏହି ପୃଥିବୀରେ 

     କଟି ଯାଉ ଭଲ ଭଲ ।


ଜଗତର ନାଥ  ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥ 

    ସଭିଙ୍କୁ ସହାୟ ହୁଅ, 

କ୍ରୋଧ,କାମ, ହିଂସା ଅହଙ୍କାର, ଇର୍ଷା 

    ଦୂରକୁ ଦୂରେଇ ଦିଅ ।


ନୂଆ ବରଷଟି ହର୍ଷ ଉଲ୍ଲାସରେ 

   ସର୍ବେ ପାଳନ କରିବା ,

ପୁରୁଣା ବର୍ଷକୁ ସ୍ମୃତିରେ ରଖିକି 

   ତାକୁ ଯେ ବିଦାୟ ଦେବା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics