Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyanka Kute

Romance Fantasy

2  

Priyanka Kute

Romance Fantasy

प्रेम वेडा

प्रेम वेडा

1 min
44


आज तुझ्या नयनांनी घायाळ केले मज

काय सांगू माझी प्रेमदशा ग लाडके तुज

पाहता तुला भान न राहिले

मन माझे तुझ्यात वाहिले....

अडकावे तुझ्या बंधनात

हेच आहे आता मात्र मनात

तुझ्या शी बोलता रोज

जणू होत असे नवा साज.......

रोजचे हे बोलणे

जसे रोज नव्याने गुंतणे

कधी न जावो हा क्षण

राहू दे सोबतीला तुझ्या माझे मन.....


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Romance