Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

prafull sajjan

Abstract

3  

prafull sajjan

Abstract

प्रेम भावनेशी असतं.....!

प्रेम भावनेशी असतं.....!

1 min
241


       प्रेम सारं हे प्रेमचं असतं...!

       प्रेम सारं कुठं सेम असतं...!

   कुणाचं तनावरी,..... तनातल्या भावनेशी !

   कुणाचं मनावरी,..... मनातल्या भावनेशी ! 

   कुणाचं कळीवरी,..... कळीतल्या भावनेशी ! 

   कुणाचं फुलावरी,..... फुलणाऱ्या भावनेशी !

        प्रेम हे प्रेमच असतं...! 

       सारं कुठं सेम असतं...! 

  प्रेम नेत्रावरी,..... प्रेम भावनेशी नेत्रातल्या !

  प्रेम ओठावरी,..... प्रेम भावनेशी ओठातल्या !

  प्रेम रोमावरी,..... प्रेम भावनेशी रोमातल्या !

       प्रेम भावनेशी असतं.....! 


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract