Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prof. Dr.Sadhana Nikam

Romance Others

4.7  

Prof. Dr.Sadhana Nikam

Romance Others

असं असत प्रेम

असं असत प्रेम

1 min
105


सूर्योदयाला विखुरलेल्या

सोनेरी किरणांना

ओंजळीत घेणार

असत ते प्रेम

पात्यावरच्या दवाला

अलगद टिपून

ओठांनी चुंबणार

असत ते प्रेम

खुलणाऱ्या कळीन

गालाला स्पर्शून

व्यक्त होणार

असत ते प्रेम

कोपऱ्यातील एकांतात

नजरेने खुणावत

आश्वासन देणार

असत ते प्रेम

मोरपिसाच्या स्पर्शान

हळुवार खुलणार

एकमेकांना जपणार

असत ते प्रेम

हृदयावर कोरलेल

काळजाला भिडलेल

स्मरणात राहणार

असत ते प्रेम

एकमेकांसाठी आसुसलेल

वचनात अडकलेल

आणाभाका घेणार

असत ते प्रेम. 



Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Romance