Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sugan Godha

Abstract

4.8  

Sugan Godha

Abstract

ये हवाएँ

ये हवाएँ

1 min
302


गुमसुम सी ये हवाएँ ,

कुछ कह रहीं हैं मुझसे ।

हौले हौले से करीब आ के ,

सरगम सी बज रही आज ।

खामोश तन्हाई में घुल के ,

न जाने क्यूँ छेड़ रहीं मुझे ।

खो जाऊँ मैं भी मस्ती में,

साजिश कोई रच रही हैं ये ।

इन बहकी सी हवाओं में ,

पंछी बन उड़ जाऊँ मैं ।

पर्वतों को पार कर लूं ,

बादल को छोड़ आऊँ ।

महकी हवाओं संग आज ,

मैं खुशबु बन खो जाऊँ ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract