Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

adarsh shukla

Romance

4.0  

adarsh shukla

Romance

वो शाम

वो शाम

1 min
113



बहुत खूबसूरत थी वो शाम

जिस शाम में हम मिले

बस गुज़ारिश है इतना तुमसे 

कभी मत भूलना मत उस शाम !


बस गुजारिश कर रहा हूं आपसे

जब हम मिले थे आपसे

नहीं पता था दूर हो जाएंगे

वरना दिल ना लगते उस शाम से !


हम बेवफ़ा ना थे बस

कुछ हालात यू बिगड़ गए

बस इतना कहना था आपसे

उस समय को लौटा दो हमारे नाम से !


यू तो हर मंज़र नाकाम लग रहा 

बस एक ही काम सुध हो रहा 

तुमसे, माफी मांगने

का दिल हो रहा !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance