Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhanraj Baviskar

Inspirational

4  

Dhanraj Baviskar

Inspirational

तुझे देख-देखकर

तुझे देख-देखकर

1 min
294


तुझे देख-देखकर, नाच-नाचकर

देख रही है नजर, देेख रही है नजर

तुझे हा देेख रही है नजर  !


तेरा रूप सोणा-सोणा

भर दे दिल का कोना-कोना

मुझे देखले एक नजर, देखले एक नजर

मुझे हा देेखले एक नजर  !


मेरा अंग गोरा-गोरा

मेरा हूस्न कोरा-कोरा

हाँ बजे दिल के मेरे सारे तार,

दिल के बजे सारे तार


हाँ हाँ दिल के बजे सारे तार

तुझे देख-देखकर नाच-नाचकर

देख रही है नजर, देख रही है नजर

तुझे हाँ देेख रही है नजर  !


Rate this content
Log in