Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kahnu charan sahu

Abstract

3  

kahnu charan sahu

Abstract

सपना

सपना

1 min
237


एक दिन ऐसा था

तुम्हें जान से ज्यादा चाहता था,

तुम समझ नहीं पाए

दूसरों को अपना करने लगे

फिर भी मैं चाहने लगा !


तुम क्या पहचानोगे

दिल की धड़कन 

कभी जो तुम्हारे ठिकाना था

तुम तो दिल को नहीं दौलत को 

अपना सब कुछ समझने वाले थे !


मेरे दिल से दूर जाने की

सिर्फ एक वजह थी

मैं तो तुम्हारी औकात के बाहर था,

सपना कभी अपना होने दो

दिखते हैं ये दिल सीने में बचता है !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract