Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

गुलशन खम्हारी प्रद्युम्न

Inspirational

3  

गुलशन खम्हारी प्रद्युम्न

Inspirational

शुद्ध गीता छंद..

शुद्ध गीता छंद..

1 min
238


(2122 -2122,2122 -2121)

पूर्व जन्मों से मिला था, योग्यता तुमको महान ।

दिव्य मणि अब खो चुका है,रो रहा है फिर जहान ।।

देवता भी सोचते हैं,कौन लाए नव बिहान ।

जान लो अब सत्य को ही,देख गीता या कुरान ।।


Rate this content
Log in