Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

RASIKBHAI PARMAR

Fantasy Inspirational

3  

RASIKBHAI PARMAR

Fantasy Inspirational

राम

राम

1 min
163



राम!

राम, राम!

राम, राम, राम!

राम, राम! राम, राम!

राम, राम, राम, राम, राम...... !

रामराम !

रामराम, रामराम !

रामराम, रामराम, रामराम, रामराम.....!

मैं दशरथ राम की बात करता नहीं हूं !

मैं राजा राम की भी बात करता नहीं हूं !

मैं भगवान राम की भी बात करता नहीं हूं ! करूंगा भी नहीं

राम के अर्थ बहुत है । राम भी बहुत है !

राजाराम, जीवराम, देवराम, सीताराम, आतमराम......

मैं राम हूं, आप भी राम हो ! ये, वो, वह भी राम है !

आयाराम, गयाराम ! आराम, विराम, विश्राम !

हम राम थे, राम है और राम होंगे !

मेरी भावना यही है कि हमें "राम" की सच्ची पहचान मिले !

जय श्री राम

एक श्रेष्ठ ते श्रेष्ठ, सर्वज्ञ, सर्वत्र, सर्वव्यापी राम, मेरा - वशराम



Rate this content
Log in

More hindi poem from RASIKBHAI PARMAR