Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunil Kumar

Romance

4  

Sunil Kumar

Romance

फागुनी बयार

फागुनी बयार

1 min
8


फागुन की चली मदमस्त बयार 

खुशी से झूमे तन-मन आज

बस में नहीं मेरे जिया आज

फागुन की चली मदमस्त बयार।


परदेस बसे सैंया मेरे, पूछें न मेरा हाल 

तन-मन में आग लगाए फगुनी बयार 

काटे न कटे अब ये दिन-रात 

पल-पल सताए, सैंया जी की याद 

फागुन की चली मदमस्त बयार।


कोई संदेशा उन तक पहुंचा दे 

सजनी तेरी करे तेरा इंतजार 

सही न जाए अब, विरह की रात  

पल-पल सताए सैंया तेरी याद 

फागुन की चली मदमस्त बयार।


लौट के तू , वापस घर आजा 

सजनी तेरी करे तेरा इंतजार

फागुन की चली मदमस्त बयार।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance