Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajay Topwar

Inspirational Children

4  

Ajay Topwar

Inspirational Children

मुट्ठी में है

मुट्ठी में है

1 min
368


नन्हे मुन्ने तेरी मुट्ठी में है - 

खुशियों का अथाह सागर !

जिंदगी का असली मकसद !

सार्थक जीवन का रामबाण !

जीवन का सारा दर्शन !


सभी धर्मों का सार !

सभी साधु-संतों का प्रवचन !

मधुर रिश्तों का राज़ !

मित्रता की अनूठी मिसाल !

जीवन के हसीन पल !


खूबसूरत बचपन !

धरती का स्वर्ग !

सुंदर दुनिया !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational