Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

VIVEK ROUSHAN

Abstract

4  

VIVEK ROUSHAN

Abstract

मुस्कुराते रहें हम

मुस्कुराते रहें हम

1 min
605


अपने दिल क़ो आप ही बहलाते रहे हम

चोट  खाते  रहे और  मुस्कुराते रहे हम


पूछते रहे सभी से अपना पता उम्र-भर

किसी अजनबी क़ो रास्ता बताते रहे हम


सब वैसे का वैसा है बस एक़ तुम नहीं वहाँ 

तेरे बाद भी तेरी गली में आते-जाते रहे हम


जहाँ गए वहाँ से कुछ उदासियाँ उठा लाए

अपनी ज़िन्दगी क़ो आप ही उलझाते रहे हम


आया नहीं मुझे कभी ये शेरो-शायरी का हुनर

बस अपने आँसुओं क़ो पन्नों पर सजाते रहे हम।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract