Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

JYOTI MEENA

Romance

2  

JYOTI MEENA

Romance

मोहब्बत

मोहब्बत

1 min
87


अकेला बैठे देख हमें वो यूँ

आए बोलने से पहले घबराए

फिर कुछ इस तरह मुस्कुराए जैसे

लेकिन फिर बोलते-बोलते

थोङा घबराए और कोशिश

करके फिर कहा

"क्या कर रही हैं आप यहां अकेले "

और फिर मुस्काए ।

फिर कुछ कोशिश की ओर आगे बोलना

शूरु किया ।धीरे-धीरे बातो का कारवा बढा़

और यह बाते हम दोनो के ज़हन में

कुछ इस तरह उतरी कि पता चला

हमे मोहब्बत हो गई है।

अब न तो वो अकेले थे और

न हम अकेलापन छोङकर अब मोहब्बत के साये में जीने लगे

हमे।

       


Rate this content
Log in

More hindi poem from JYOTI MEENA

Similar hindi poem from Romance