Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DISHA SHAH

Inspirational

4  

DISHA SHAH

Inspirational

जब आप प्रकृति से जुड़ते हो,

जब आप प्रकृति से जुड़ते हो,

1 min
392


जब आप प्रकृति से जुड़ते हो,

तब आप को जो मेहसूस होता 

है, वो वाकई अदभुत मेहसूस 

होता है ,

इससे आप को सुकून , शांति 

चैन का आभास होता है ।

ये जिंदगी अद्भभुत है,

ये सफल रोमांचित है,

ठोकर , परेशानी , मुसीबत

इन सब के बाद जो आप

शक्तिशाली होते हो ,

जिससे आप अपने जिंदगी में

आगे बढ़ते हो

प्रकृति से कनेक्ट होना 

आप सब के लिए जरूरी है 

आप का शारीरिक स्वास्थ्य,

ओर मानसिक स्वास्थ्य

दोनो ही शक्तिशाली होते ,

जाता है ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational