Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

J P Raghuwanshi

Inspirational

4  

J P Raghuwanshi

Inspirational

एनीमिया भगाओ

एनीमिया भगाओ

1 min
443



एनीमिया भगाओ,एनीमिया भगाओ।

खूब पियो पानी,हरी तरकारी खाओ।

एनीमिया-----


भोर जल्दी उठो,खूब पानी पियो।

जल्दी सो जाओ सौ साल तक जियो।

एनीमिया-----


भोजन हमेशा चबा चबा कर खाओ।

खूब पैदल चलो,रोज घूमन खो जाओ।

एनीमिया-----


मांसाहार छोड़ो शाकाहार अपनाओ।

प्राणायाम करो निज शक्ति बढ़ाओ।

एनीमिया-----


गाजर चुकंदर को जूस बनवाओ।

व्हीटग्रास एलोवेरा प्रातः पी जाओ।

एनीमिया-----


घर-घर में गिलोय एलोवेरा लगाओ।

बढ़ जैहे आक्सीजन तुलसी लगाओ।

एनीमिया-----


एनीमिया भगाओ,एनीमिया भगाओ।

खूब पियो पानी,हरी तरकारी खाओ।आ



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational