Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gurminder Chawla

Abstract comedy children

2  

Gurminder Chawla

Abstract comedy children

एक छींक

एक छींक

1 min
47



एक छींक आयी

मै डर गया क्यों कि वो मेरा पडोसी था ।


एक छींक आयी

मै डर गया क्यों कि वो मेरा सब्जी वाला था ।

एक छींक आयी

मै डर गया क्यों कि वो मेरा मरीज था ।

एक छींक आयी

मै डर गया क्यों कि वो मेरी घर काम वाली थी ।

ये छींक थी या कलयुग मे सतयुग की आहट

समझ नही आ रहा मुझे रोना है या किसे करोना है ।


Rate this content
Log in