Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pradip More

Inspirational Others

4.8  

Pradip More

Inspirational Others

दोस्त

दोस्त

1 min
369


मैं रूठूं तो मनाने तू आए ,

मेरी शामें बनाने तू आए ! 

पड़ जाऊं मंद गर मैं कभी , 

मेरी रफ्तार बढ़ाने तू आए ! 

उदास कर दे गर ये ज़िंदगी कभी ,

मुझे फिर से हँसाने तू आए ! 

उजाड़ दे गर मेरा आशियां कोई , 

मुझे फिर से बसाने तू आए ! 

बिछड़ जाऊं गर मैं खुद से कभी , 

मुझे मुझसे मिलाने तू आए ! !


Rate this content
Log in

More hindi poem from Pradip More

Similar hindi poem from Inspirational