Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sumit Malhotra

Abstract

3  

Sumit Malhotra

Abstract

दिल धड़कन तुम

दिल धड़कन तुम

1 min
209


सनम दिल, धड़कन और तुम,

मेरे प्यारे दिल की आरज़ू तुम।


प्यार जबसे तुमसे हमनें किया,

दिल ले-देकर सौदा हमनें किया।


बना के रिश्ता-ए-दिल तोड़ना ना,

संगदिल सनम बिल्कुल बनना ना।


चिराग़-ए-इश्क़ कभी बुझाना नहीं,

खौफ-ए-बदनामी छोड़ जाना नहीं।


मोहब्बत का फ़साना हम याद रखें,

तेरा सुनना मेरा गुनगुनाना याद रखें।


धोखा देकर बेवफ़ा तुम बनना नहीं,

मरते दम तक संग-संग रहना यही।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract