Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vikram Singh Negi 'Kamal'

Abstract

4  

Vikram Singh Negi 'Kamal'

Abstract

चिरिया ओ चिरिया

चिरिया ओ चिरिया

1 min
24.3K


चिरिया ओ चिरिया

मेरे घर में आ।

देख रोटी छोटी-छोटी

आजा,आ के तू खा।


चिरिया ओ चिरिया....


पेड़ में बैठी चूँ-चूँ करती,

मिला नही आज दाना

मैं छोटा सा बच्चा

मुझसे डरकर न जा।


चिरिया ओ चिरिया...


तू है प्यारी सी,

और काला सा कागा

तू आना पास मेरे

मैं उसको दूँगा ना।


चिरिया ओ चिरिया...


तेरी बोली भाती

वो करता काँ काँ

फुदक फुदक चल

आके एक गीत सुना।


चिरिया ओ चिरिया...


हाथ की एक रोटी

वो लेकर भागा,

देख लाया मैं फिर

उससे पहले तू पा।


चिरिया ओ चिरिया.....


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract