Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunita Singh

Abstract Drama Others

3  

Sunita Singh

Abstract Drama Others

अलविदा 🥹🥹

अलविदा 🥹🥹

1 min
124



ना जाने कैसी दुनिया है यह

अब सब अपने भी मतलबी से लगते है

सभी दूसरों को खुश करने में लगे है

लेकिन कोई नहीं है ऐसा

 जो हमारी खुशियों को देख सके

कोई नहीं है यहां जो

हमारे जज़्बातों को समझ सके

सब अपने छलावे की दुनिया मग्न है

अब तो अपने कहलाने वाले लोग बेगाने से लगते है

सोने की चिड़ियाँ बस अब एक रेत का ढेर सा लगता है

फिर भी क्यों यह बेगाने लोग हमें अपने से लगते है

वक़्त आ गया है, आँखों में आंसू लिए अलविदा कहने का

आखिर वो दिन आ ही गया जिसका हमें डर था !!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract