आनंद

आनंद

1 min
376


आनंद 

प्रसन्नता

उल्लास,

उत्साह,

उमंग

खुशी ,

बस हर 

किसी के 

जीवन को

आनंद के 

पर्यायवाची

हमेशा 

आनंदित करें

यही भगवद्

प्रार्थना है


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational