Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Noor-A-Tahir Arabi

Abstract Classics

4.5  

Noor-A-Tahir Arabi

Abstract Classics

একদিন শহরের বৃষ্টিতে-(নূর-এ-তাহির আরাবি)

একদিন শহরের বৃষ্টিতে-(নূর-এ-তাহির আরাবি)

1 min
15


একদিন শহরের বৃষ্টিতে

নূর-এ-তাহির আরাবি


ঝমঝম বৃষ্টি, ধুলো, তালাবন্ধ,

এ শহরটাকে আজ লাগেনা তো মন্দ।

রিকশার হুড ভাঙা তাই ভিজে যাচ্ছি,

মনে হয় এ শহরে মেঘ হয়ে ভাসছি।

ধুলো নেই ধোঁয়া নেই শহরের রাস্তায়,

বৃষ্টিতে সুখে তাই, ভিজি বড় আস্থায়।


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract