Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Alolika Mukherji

Romance Others

1  

Alolika Mukherji

Romance Others

বসন্ত তে এলো নতুন বন্ধু

বসন্ত তে এলো নতুন বন্ধু

1 min
299


বসন্ত তে এলো নতুন বন্ধু হয়ে ,

রঙেতে প্রথম দেখা,

পাশাপাশি হেঁটে চলা ,

হাতে হাত ঠেকা ,

বসন্ত তে এলো নতুন বন্ধু হয়ে ,

মানুষের ভীড়ে ,

যেন নদীর বুকেতে ভাসা ,

নৌকা ফিরেছে তীরে। 

বসন্ত তে এলো নতুন বন্ধু হয়ে ,

অজানা ভীন দেশে ,

অচেনা হয়ে ওঠে চেনা,

বন্ধু নিমেষে। 


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Romance