Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Inspirational Others

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Inspirational Others

ରେଳ ଉପରେ ଚିଲିକା ଦର୍ଶନ 2

ରେଳ ଉପରେ ଚିଲିକା ଦର୍ଶନ 2

1 min
1.6K


ଉତ୍କଳ ମଣି ଗୋପବନ୍ଧୁ ଦାସ


ଆର୍ଯ୍ୟ ଧର୍ମକ୍ଷେତ୍ର ପୂତ ନୀଳାଚଳ,

ହରାଇଛି ସବୁ କର୍ମ-ଧର୍ମ-ବଳ ।

ନାହିଁ ମୁଖେ ତେଣୁ ପୂର୍ବ ଧର୍ମକାନ୍ତି,

ହୃଦୟେ ସ୍ବର୍ଗୀୟ ଧର୍ମଜାତ ଶାନ୍ତି ।


ଜୀବନେ ପବିତ୍ର ଉତ୍ସାହ ଶକତି,

ଉତ୍କଳର ଆହା କି ଘୋର ଦୁର୍ଗତି !

କାହିଁ ଗଲା ପୂର୍ବ ଓଡ଼ିଆ ବୋଇତ ?

କାହିଁ ସେ ନାବିକ କର୍କଶ ସଙ୍ଗୀତ ?


ଜଳପଥେ କାହିଁ ବିଦେଶ ଗମନ ?

କାହିଁ ପୂର୍ବ ଖ୍ୟାତି କାହିଁ ପୂର୍ବ ଧନ ?

କଥାରେ ରହିଛି ସବୁ ଆଜିଯାଏ,

ସାଧବାଣୀ ବୋହୂ ବୋଇତ ବନ୍ଦାଏ ।


କଙ୍କରିତ ତୋର ଦୃଢ଼ ରମ୍ୟ ତଟ,

ଦୁର୍ଗମ ଶଇଳ ଅଭେଦ୍ୟ ସଙ୍କଟ ।

ଖେଳାଉଥିଲେ ଯେ ଧରି ନିଜ ଦେହେ,

ଉତ୍କଳର କେତେ ବୀର ଶିଶୁ ସ୍ନେହେ ।


ଅଛି ସେହି ଗିରି ଅଛି ସେ ବିପିନ,

ଅଛି ତୋର ଶିଳା ସୁଦୃଢ଼ ପୁଳିନ ।

କିନ୍ତୁ କାହିଁ ଆହା ଏବେ ସେ ବୀରତା ?

ଓଡ଼ିଆ ଜାତିର ପୂର୍ବ ଜାତୀୟତା ?


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational