Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

4  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଯୁଗାବତାର

ଯୁଗାବତାର

1 min
255


ପାପ, ଅତ୍ୟାଚାର ଅଶେଷ ହୋଇଲା 

ଧରା ହେଲା ଥରହର

ଆକୁଳେ ଧରଣୀ କ୍ରନ୍ଦନ କରଇ ଧର 

ପ୍ରଭୁ ଅବତାର l


ଦୁସ୍କୃତ ବିନାଶି ପ୍ରଭୁ ବ୍ରହ୍ମରାଶି ସଂସ୍କୃତ 

ସମାଜ ଅର୍ଥେ

ସମ୍ଭଵାମି ଯୁଗେ ଯୁଗେ ପ୍ରଭୁ ପରା ତୁମ 

ନାମ ଏ ଜଗତେ ।


କରୁଣା ବାରିଧି ଆଶ୍ୱାସୀ କହିଲେ 

ଯାଅ ତୁ ଧରଣୀ ମାତ

ନର ଦେହ ଧରି ଅବତାର ନେବି 

ରୁହ ତୁ ହୋଇ ନିଶ୍ଚିନ୍ତ l


ବେଥେଲହାମର ଘୋଡ଼ା ଶାଳ ମଧ୍ୟେ 

ମେରି ପାଆନ୍ତି ବେଦନା

ଜୋସେଫ କହନ୍ତି ତୁମ କଥା ପ୍ରଭୁ 

ତୁମକୁ ହିଁ ଏକା ଜଣା l


ପାଶେ ଥିଲେ ମେଷପାଳକେ ଦେଖିଲେ 

ଆକାଶେ ଅପୂର୍ବ ତାରା

କିଏ ପଠାଇଲା ଏ ଦିବ୍ୟ ତାରାକୁ 

ଉଦ୍ଭାସିତ କରେ ଧରା l


ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ପୁତ୍ର ଜନମ ଲଭିଲେ 

ଅପୂର୍ବ ଶୁଭ ଲଗନେ

ହେରୋଡ଼ ନୃପତି ଚିନ୍ତିତ ହୋଇଲେ 

'କିଏ' ଭାବି ମନେ ମନେ l


ଆଦେଶିଲେ ନୃପ ବେଥେଲହାମରେ 

ହତ୍ୟା କର ସବୁ ଶିଶୁ

ମାରିକି ପାରିଲା ସେ ଦିବ୍ୟ ଶିଶୁକୁ 

ନାମଟି ଯାହାର ଯୀଶୁ l


ପ୍ରଚାରିଲା କାଳେ ସେ ଦେବ ଶିଶୁଟି 

ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ପ୍ରେମ ବାଣୀ

ଧର୍ମଧ୍ୱଜୀମାନେ ବ୍ୟଥିତେ ଚିନ୍ତନ୍ତି 

ୟାକୁ ପକାଇବା ହାଣି l


କ୍ରୁସରେ ଚଢ଼ାଇ ଅଜ୍ଞାନ ମଣିଷ କଣ୍ଟା 

ଵାଢ଼େଇଲା ଆଣି

କରୁଣାବତାର ହସୁଥାନ୍ତି କିନ୍ତୁ କହୁ

ଥିଲେ ପ୍ରେମ ବାଣୀ l


ହେ ପରମେଶ୍ୱର ୟାଙ୍କୁ କ୍ଷମା କର 

ନ ପାରନ୍ତି କିଛି ଜାଣି

କି କର୍ମ କରନ୍ତି ସତ୍ୟ ପ୍ରକାଶ କି  

ରୋକି ପାରିବେ ଅଜ୍ଞାନୀ l


ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଦୂତ ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ପୁତ୍ର ଥିଲେ 

ସିଏ ଯୀଶୁଖ୍ରୀଷ୍ଟ

ଯୁଗାବତାର ସେ ଆଲ୍ଲା, ରାମ, କୃଷ୍ଣ 

ହରନ୍ତି ମାନବ କଷ୍ଟ l

      


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational